Respect oamenii care au ceva de spus și fac asta cu bun simț. Respect autenticitatea, candoarea și pasiunea celor care crează ceva cu sens. Oamenii al căror scop este ca, prin intermediul a ceea ce obțin datorită pasiunilor lor puse în aplicare, să trăiască frumos, viu, armonios. Respect ceea ce iese din mâinile și mințile oamenilor talentați, cu idei temerare, realiști și idealiști în același timp, fie că e vorba de produse, servicii, companii sau ONG-uri, proiecte, campanii, sociale, culturale, umanitare, educaționale, etc.

Îi respect pe cei care au o coloană vertebrală, au valori sănătoase pe care nu le e teamă să și le exprime, oameni care luptă decent și își cultivă energia în mod pașnic. Oameni de un succes real și meritoriu, pentru care profesionalismul e prioritar.

Acum aproape 4 ani mi-am început primul blog cu gândul să încurajez mamele să-și caute propriile pasiuni profesionale, dându-le diverse exemple de mame împlinite. Am luat multe interviuri și astfel am cunoscut mulți oameni minunați, care m-au inspirat și mi-au dat pozitivismul de care aveam nevoie pentru a nu intra în depresie din cauza lipsei de respect pe care o văd la tot pasul. Acum am ajuns la momentul în care secțiunea de interviuri și povești despre oameni cu inimi frumoase, se mută pe un alt blog. Vreau să continuu asta într-un mod mai organizat pentru că mi-am dat seama cât de mult mă bucură să discut cu alte persoane despre pasiunile lor care se transformă în surse de energie atât financiară cât și sufletească.

Aici nu va fi doar despre mame, va fi despre toți cei pe care îi întâlnesc și care au o poveste pe care vor fi de acord să le-o public. Blog-ul nu e despre plasare de produse sau promovare de afaceri, ci despre pasiune, talent și respect. Dacă voi face trimiteri, link-uri, recomandări, înseamnă că am cumpărat, testat sau verificat, altfel nu scriu. Fără tabu-uri inutile, fără prejudecăți ce nu-și au locul, voi încuraja mereu calitatea și bunul simț.